Jeżeli walczymy z efektami zaburzeń erekcji, istnieje faktycznie dosyć sporo ćwiczeń, które mogą nam pomóc w naszej walce. Ćwiczenia będą pomocne nie tylko w eliminacji naszego problemu, ale również poprawie ogólnego stanu zdrowia ci stylu życia. Zaburzenia erekcji to po prostu niezdolność do jej utrzymywania. Z takim problemem mierzy się setki tysięcy mężczyzn na całym świecie. Jeśli chcemy wyeliminować zaburzenia erekcji za pomocą ćwiczeń, musimy wiedzieć, iż jest to bardzo skuteczna metoda. W walce z zaburzeniami erekcji, tabletki typu Viagra czy też Kamagra są skutecznym sojusznikiem, ale jeżeli interesują nas długotrwałe rezultaty, musimy poświęcić nieco wysiłku i czasu na właściwe ćwiczenia. 

Zaburzenia erekcji – co jest ich przyczyną? 

Zaburzenia erekcji pojawiają się najczęściej u mężczyzn w podeszłym wieku, niemniej jednak tak naprawdę mogą wystąpić nawet w młodości. Poniżej niektóre pośród przyczyn i czynników ryzyka pojawienia się zaburzeń erekcji:  

  • rak prostaty,
  • niewielka aktywność fizyczna,
  • choroby sercowo-naczyniowe,
  • używanie tytoniu i alkoholu,
  • otyłość.

Łatwo możemy zauważyć, z jakiego powodu zaburzenia erekcji mogą pojawić się u każdego z mężczyzn. Niemniej jednak tego typu zaburzenia ciągle są postrzegane w roli schorzenia mężczyzn w podeszłym wieku. W wypadku osób mających nadwagę i preferujących niski poziom fizycznej aktywności, ćwiczenia są jeszcze ważniejsze.

Jakie ćwiczenia będą skuteczne w przypadku zaburzeń erekcji?

Jeżeli mamy zaburzenia erekcji, odpowiednia dieta i ćwiczenia fizyczne będą kluczowe dla poprawienia erekcji. Żeby osiągać zdrowszy, lepszy styl życia i moc walczyć z zaburzeniami w zakresie erekcji, warto wypróbować poniższe ćwiczenia:

Ćwiczenie mięśni Kegla

Jednym z najpowszechniejszych i najbardziej korzystnych ćwiczeń w przypadku zaburzeń erekcji, będą ćwiczenia tak zwanych mięśni Kegla. Jeśli są wykonywane we właściwy sposób, stanowią idealną metodę na poprawę potencji. Celem zwalczania efektów zaburzeń erekcji, należy wzmacniać mięśnie dna miednicy. W przypadku panów, mięśnie Kegla odpowiadają za wzmocnienie mięśnia cebulkowego. Mięsień ten umożliwia członkowi wypełnianie się krwią w czasie erekcji, pompowanie spermy w czasie wytrysków i opróżnianie cewki moczowej po oddawaniu moczu. Dzięki ukierunkowaniu wymienionego mięśnia, mężczyzna będzie w stanie osiągnąć dłuższą i bardziej satysfakcjonującą erekcję.

Jeżeli wykonujemy ćwiczenia na mięśnie Kegla każdego dnia, kilka razy w ciągu doby, zaburzenia erekcji zostaną z pewnością wyeliminowane. Najlepsze jest w tym wszystkim to, iż tak zwane kegle można wykonywać wszędzie. Możemy praktykować wymienione ćwiczenia stojąc, siedząc i leżąc. Ćwiczenia mięśni Kegla są także znane z poprawiania innych kwestii, takich jak chociażby nietrzymanie moczu. Zanim przystąpimy do ćwiczeń mięśni Kegla, najpierw zlokalizujmy mięsień cebulkowy. Najlepszy i najłatwiejszy sposób to zatrzymywanie strumienia w czasie oddawania moczu. Mięsień, który używamy do tegoż celu, to ten, którego potrzebujemy. Upewnijmy się, iż nie zaciskamy mięśni w nogach, brzuchu albo pośladkach – jeżeli tak, nie zobaczymy takich samych rezultatów.

Żeby móc wykonywać ćwiczenia mięśni Kegla, powinniśmy zacząć od stania, siedzenia albo leżenia. Zaciskajmy cebulkowy mięsień i przytrzymujemy go przez około trzy sekundy. Zwolniony i powtórzmy czynność 3-5 razy. Powinniśmy powtarzać opisany proces przynajmniej trzy razy w ciągu dnia, celem uzyskania najlepszych rezultatów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *